söndag 21 juni 2009

Premiär

Det är lika bra att sätta igång.
Bloggandet kommer väl att vara ett utdött fenomen innan man vet ordet av.
Nu ska man tydligen hålla på med någonting som heter twitter. Jag har inte fattat vad det är frågan om.
Är ju alltid lite sen.
Var skeptisk till cd-plattan när den kom.

Men det finns ju en del synpunkter som borde spridas.
Andra som antagligen mår lika bra av att stanna innanför huvudets murar. Men som man ändå känner någon märklig lust att släppa lös.

Så här kommer jag väl att skriva om lite vad som faller mig in.
Musik & politik är viktiga ting.
Det där med franska klot skriver jag ju redan en del om på annat håll, så de kommer väl inte att dyka upp här med någon större frekvens.

Efter en hektisk period, när jag inte hunnit vare sig fånga eller samla tankarna - faktum är att jag inte hunnit med dem överhuvudtaget, de har gång på gång rusat förbi mig - inbillar jag mig att det kommer en period då det ska bli enklare.

Så jag startar strax.

Inga kommentarer: