fredag 14 augusti 2009

Kärlek

Dels har det kanske varit lite väl många griniga inlägg på sista tiden.
Dels är det en logisk följd av tidigare inlägg - morsor + barn blir åtminstone i min värld = kärlek.
Dels är det ju fortfarande en smula sommar kvar. På sommaren bör det vara mycket kärlek. En bröllopsfest (med tillhörande svensexa) blev det för min del i år. Och det är ju suveränt med bröllopsfester. När alla är kära och glada.

Eftersom det fortfarande finns de som firar sina bröllopsdagar och eftersom man behöver påminna sig om hur kär man är egentligen lägger jag på min myspace-sida upp en låt som jag skrev till två grymma människor som gifte sig förra sommaren.

Glöm inte bort att kära ner er. Eller upp er. Att visa det för den där gamla äkta hälften, eller hur det kändes när ni sade ja.

Det är som det är.

Inga kommentarer: